18 noiembrie 2010

Cum sa te feresti de Dumnezeu?

Din nou ma gandeam la faptul ca sunt nebun dar eu nu ma consider a fi unul. Doar pentru ca eu cred ca exista o chestie supranaturala, sa fiu nebun?

Da, sunt nebun. Eu cred ca aceasta chestie supranaturala se si manifesta astazi. Azi i-am facut cu mana dar nu mi-a raspuns salutului.

Puteti sa ma judecati cat vreti, am fost si sunt nebun. Multe imi sunt scuzate.

Astazi m-am suparat pe el si m-am gandit cum am incercat sa il pedepsesc pentru ca deseori m-a dezamagit.

Am incercat sa ii vorbesc urat. Nu a mers dar recunosc ca am facut-o. Apoi am inceput sa vorbesc urat despre el. Totusi fiind nebun nu am facut ce fac ceialalti normali, nu l-am luat in deradere. Sa nu uitam, de la el sunt asa de nebun si de diferit.

Am incercat sa il ignor jucandu-ma in nisip. Nu a mers. A inceput sa scrie cu degetul in nisip. Ce m-a enervat atunci. Nu se putea sa faca nisipul sa dispara si sa ma lase singur?

Am incercat sa ma ascund dar ceilalti mi-au zis ca el e orb si ca nu ma vede. Cum se face ca acum ma urmareste si pare a vedea?

Am incercat sa il inec in chestii. Stiti voi ce. Numai nebunii primesc asa ceva de la medicii lor. Pana si in visele mele a aparut. Nu ma lasa in pace!

Am incercat sa il infrunt si sa ii spun ca nu am nici-o legatura cu el dar ma simteam extraordinar de normal in prezenta lui. Parca nu mai eram nebun. A fost o ispita pentru mine, sa merg chiar dupa el, dar mi-am revenit. Unui nebun nu i se cade sa fie vazut cu el.

Am incercat sa dau in mintea copiilor dar a venit spre mine sa ma ia in brate. Potfim? Lasa-ma in pace. Mai bine nebun decat copil.

Am incercat sa il ignor intorcandu-i spatele. M-a urmarit pana si in morminte.

Multe am incercat. Nu ma pot feri de el. Mi-a mai ramas o singura solutie... sa mor. Mi-e frica insa ca el e si acolo. Ce anapoda!

Unde sa ma duc si sa nu fie si el acolo? 
Unde sa ma ascund si sa nu ma gaseasca?
Ce sa spun ca sa il fac sa nu ma fie langa mine?
Ce sa fac ca sa nu ma mai urmareasca?
Ce sa fiu ca sa nu ma mai observe?


Cum sa ma feresc de Dumnezeu?

Poate nemaifiind nebun...

2 comentarii:

demsergiu spunea...

Esti nebun, si ai o familie de nebuni.

D.D.F. spunea...

sunt de acord cu amandoua afirmatiile, mai ales cu prima si cu a doua...(sper sa intelegi gluma)