13 decembrie 2010

Cura de internet (sic!)

Hei,

cred ca unii veti fi foarte fericiti sa stiti ca m-am transformat in cobai pentru cateva zile si am experimentat ceea ce inseamna a tine o "cura de internet".

Nu mi-a functionat internetul. Pana sa fie reparat am trecut prin fazele prin care trec toti cei care sunt dependenti de anumite lucruri. Mai mult sau mai putin!

1. am dat vina pe lucruri (am crezut ca e routerul stricat sau cum i-o zice la chestia aia si am cumparat altul)

2. am dat vina pe oameni (routerul era pus intr-un loc de unde putea sa cada usor si a cazut, de mai multe ori chiar - ba chiar mi-am invinovatit fratii ca l-ar fi dat pe jos)

3. am acceptat ca problema nu poate fi rezolvata de mine singur si am cautat ajutor (am sunat la deranjamente)

4. am asteptat pana se rezolva problema (3 zile am asteptat pana sa vina cei de la deranjamente, 6 zile nu am avut internet)

5. acum vorbesc despre problema aceasta ca si cum nu m-ar fi afectat

Oare cine mi-a scris mailuri? Ce a aparut nou pe Facebook? Daca pierd vreo oportunitate neavand acces la internet? Si multe alte intrebari mi-au trecut prin cap neavand internet.

Cinstit sa fiu, trebuie sa recunosc ca am incercat sa intru pe internet si de la prieteni (numai o data) ca ca nu fiu complet nelinistit.

Pot spune totusi ca la capatul acestor zile "grele" nu am m-ai simtit nevoie de internet asa de puternic. Simteam probabil ca voi avea acces intr-un final la aceasta "minunatie a tehnicii" si voi recupera. Totusi faptul ca am pierdut legatura cu "lumea" ma facea sa ma simt imcomplet si neadaptat. Un sentiment foarte necunoscut mie intr-o astfel de circumstanta.

Si mai pot spune un lucru cu siguranta: foarte mult din timpul petrecut in fata unui laptop sau desktop, navigand internetul, e un timp foarte pierdut.

De ce provoaca accesul sau inaccesul la internet aceasta reactie? Poate fi o intrebare deschisa?

Comentati!

Niciun comentariu: